Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 10:59:45 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/03719 aadressile Rapla maakond, 
Kehtna vald, Kastna küla, Lelle-Türi-Viljandi 0,3-5,6 km// Lalli küla, km, 
Järva maakond, Türi vald, Kändliku küla, Lelle-Türi-Viljandi 5,6-14,7 km, 
Järva maakond, Türi vald, Kändliku küla, Lelle-Türi-Viljandi 5,6-14,7 km// 
Kõdu küla, km, Järva maakond, Türi vald, Kändliku küla, Lelle-Türi-Viljandi 
5,6-14,7 km// Kõdu küla, km (null, null, null, null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada Kastna raudteeülesõidukoha 
automaatse foorisignalisatsiooni rajamise projekteerimistingimuste eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26977181>  (menetlus nr: 
429174), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA MOKS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister